Известие

Collapse
No announcement yet.

Теч от кормилната рейка 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Супер! А кое е по-добре - тефлон или полиамид? В смисъл кое ще изкара повече.
    Всъщност за тази ли операция (със смяна на 3 втулки и 4 семеринга) "олекваш" тук в София с 280лв ? Даже знам, че вече май има и увеличение.
    Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
    Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
    Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
    Alfa Romeo 156, 2.0TS

    Comment


    • #17
      280 ? Има и две ролкови лагера на оста с пиньона, но едва ли някога ще се скапят. Та предпполагам за това искат 280 . Що се отнася до материала, тефлона е по хлъзгав и по износоустойчив, но е по-мек и се преплесква от удърите които се предават от кормилната щанга към рейката. На алфата гледам оригиналната беше тефлонова, но на VW на рейката , беше полиамид. Аз я направих от полиамид (рейките са еднакви като конструкция, a VW почти не страдат от таз болежка).

      Comment


      • #18
        Колега ако тези втулки са стандартни можеш ли да дадеш некви размери - първо да ги направим и след това на майстор,че квито са капризни?
        Благодарско.
        156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
        KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
        Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
        Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
          Колега ако тези втулки са стандартни можеш ли да дадеш некви размери - първо да ги направим и след това на майстор,че квито са капризни?
          Благодарско.
          И ако може да се каже за каква кола са. Защото аз поне не разбрах дали е за 147/156 или някоя друга! Мерси и аз за информацията

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
            280 ? Има и две ролкови лагера на оста с пиньона, но едва ли някога ще се скапят. Та предпполагам за това искат 280 . Що се отнася до материала, тефлона е по хлъзгав и по износоустойчив, но е по-мек и се преплесква от удърите които се предават от кормилната щанга към рейката. На алфата гледам оригиналната беше тефлонова, но на VW на рейката , беше полиамид. Аз я направих от полиамид (рейките са еднакви като конструкция, a VW почти не страдат от таз болежка).
            Ахам ясно, мерси за изчерпателниото обяснение
            Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
            Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
            Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
            Alfa Romeo 156, 2.0TS

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
              Ахам ясно, мерси за изчерпателниото обяснение
              Мойта е 147, но маи и 156 е със същата рейка. Утре ще сваля размерите на втулката. Сега мога да Ви кажа, че диаметъра на рейката е Ф27.00mm Утре другите рамери.

              Comment


              • #22
                на всички ли рейки е така?-156

                ще използвам темата,днес сменях маншоните на рейката,и гледам че двата вътрешни накрайника имат известна разлика.значи левия от към шофера,има двуграм накрая,за ключ,както има и двуграм на пръта който излиза от рейката,дотук ясно.но на другия накрайник НЯМА такъв двуграм,а на пръта вместо двуграм има глухо отворче,явно за спец ключе.за ключето ясно,ще си направя.та въпроса ми сега е като сменям десния вътр.накр.,който е без двуграмите,как ще държа контра.май има нещо което незнам,кажете колеги.мерси предварително
                Last edited by undy; d.m.y г., 12:16.
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #23
                  ето за къде става дума
                  и какви ключове като номера ще ми трябват,съответно за накрайника и за пръта.опитах да измеря но шублера ми е до 250 и не се получи
                  Attached Files
                  Last edited by undy; d.m.y г., 12:32.
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                    Днес сменях основни и биелни лагери, но успях да се преборя и с втулката на рейката. Втулката наистина излиза след като се махне зегерката , но при мен не стана така и трябваше по груба намеса (разпробиване на стената на втулката). После си правите нова , слагате и карате без клопане. Ако втулката е твърде износена, луфта на рейката става толкова голям, че семеринга не успява да уплътни и протича. Ако теча не е голям, смяната на втулката с плътна такава , оправя нещата. В случая , таз е от към "сухата" страна на рейката (шофьорската).
                    Ето и обещаните снимки.
                    Kолега имаш ли възмажност да дадеш размери на втулките - подробни,искам първо да ги направя и след това на майстор.
                    Благодаря предварително.
                    156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                    KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                    Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                    Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                    Comment


                    • #25
                      За съжаление не успях да намеря старата втулка ( явно съм я изхвърлил, а новата вече е на рейката) , но другата седмица един приятел с 156-ца ме помоли да сменим и неговите и ще сваля размерите.

                      Comment


                      • #26
                        Мн интересна тема, вземете верно тея размери, колега евала, ще чакаме отзиви как се држи след време. Колко време отнема маниполацията!?
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                          За съжаление не успях да намеря старата втулка ( явно съм я изхвърлил, а новата вече е на рейката) , но другата седмица един приятел с 156-ца ме помоли да сменим и неговите и ще сваля размерите.
                          Колега а когато затягаш вътрешните накрайници със определена сила ли ги затягаш или колкото можеш?
                          156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                          KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                          Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                          Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                          Comment


                          • #28
                            Стягаш мъжката с водопроводният ключ ! Хубаво е и да цапнеш малко лепило в резбата (на локтайт- синьото)

                            Comment


                            • #29
                              Ок. Колега всъщност не искам да звуча нагло но незнам как да си асимилирам въпроса и за това ще карам направо - спомена,че ще правите втулки на твой приятел ако не те затруднява направи 2 и за мен лява и дясна нали ако не те затруднява разбира се? После по-еконт и т.н.
                              Поздрави.
                              156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                              KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                              Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                              Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                              Comment


                              • #30
                                Ето размерите на втулките .
                                Пак казвам , ако успеете да я извадите по "нормалният" начин, се прави само тефлоновата ( вътрешната)
                                ПП: Поради няколкото съобщения на лични , съм направил чертежа по-цветен , с цел да е по-разбираем
                                Жълтото е тефлоновата втулка .
                                Сивото е корпуса на рейката
                                Небоядисаното е металната втулка.
                                Червеното е зегерката, която държи всичко на място.
                                Attached Files
                                Last edited by dobromirski; d.m.y г., 09:47.

                                Comment

                                Working...
                                X